(Klei)knollen voor citroenen

Wist u het al? ISLA-woordvoerder Gijsbertha gaat binnenkort auditie doen bij Steven Spielberg. Volgens Spielberg is er een groot gebrek aan acteurs met een fantasierijke geest. Bakerpraatjes over zwavel en Attapulgus klei gaven de doorslag om Gijsbertha uit te nodigen voor een auditie. Vriend en vijand zijn het er over eens dat Gijsbertha voor deze auditie cum laude zal gaan slagen. SMOC wenst Gijsbertha veel succes in zijn nieuwe carrière als acteur. Tegelijkertijd is SMOC dan ook benieuwd wie de nieuwe ISLA-woordvoerder wordt. SMOC hoopt op iemand die de burgers van Dushi Korsow geen knollen voor citroenen probeert te verkopen. SMOC maakt bij deze wel graag van de gelegenheid gebruik om te melden dat SMOC de burgers van Dushi Korsow niet laat zitten! Nadat we het zwavelverhaal al in de juiste proporties hebben teruggebracht deed onze voorzitter, Peter van Leeuwen, dat ook voor de Attapulgus klei in de Amigoe. Wees geïnformeerd, lees maar: SMOCamigoe18dec2010klei